fredag 12. juni 2009

OPPTATT!!!!!!

oooooooooo-----OOOOOOOOOO-----oooooooooo
En dag jeg var på fotojakt i hagen kom jeg over disse to for meg ukjente skapningene, og de var meget OPPTATT . De skulte ikke verken til høyre eller venstre, lot foto være foto, og drev med sitt i LANGE tider. Det ble sikkert et vellykket resultat også;))

One day I went photohunting in my garden, I came upon these two to unknown creatures. And they were very OCCUPIED. They didn't look right nor left, just doing their own business for a LONG time.
I'm quite sure they had a succsessful result;))

Du kan du se flere o-innlegg HER. Kanskje du også vil være med?

12 kommentarer:

Anonym sa...

De var nok Opptatt, ja. Artig at du fikk fanget det øyeblikket:o) Ha ei fin helg!

Petunia sa...

Skikkelig opptatt de to der, men så er det jo "freddan" også da;)

Fjordheim sa...

Ja noen ganger er det virkelig greit å bare la fotografer være fotografer.
Her er det visst ei stund siden jeg har vært innom.
Flotte bilder fra Tivoli
Det var jo nydelig med de lysene om kvelden.
Ønsker deg ei flott helg :)

TorAa sa...

Olala - hvilket vidunderlig o-innlegg.

Meget opptatt uten tvil;-))

Fredhøy - Gro sa...

Artig valg for O, og de var helt klart veldig opptatt:)

~♥~ Monica S sa...

Hehe!! Svært så Opptatt ja! ;-)

Likte Petunias kommentar til bildet også! :-) hehe!

Monica

Charlotte - FO² sa...

Hehe, sååå stilig!!! Flott bilde, godt observert!! ;)

Fru Keilegavlen sa...

Artig bilete og artig at du fanga det på film. Ynskjer deg ei flott helg!

Brit. (lille meg) sa...

Så flink du er! Både til å observere og å fotografere!
Skikkelig bra bilde!
Ha ei god helg!:-)

Anonym sa...

Hvis jeg ikke tar helt feil er det to firbåndblomsterbukker (Leptura quadrifasciata) du har tatt på fersken.
Artig.. og fine bilder :)

Rimkogeren sa...

PLETSKUD
Hvorfor mon jeg kommer til at tænke på en sang fra midten af 1960'erne:Do it again, just a little bit slower!

cat sa...

Vilken fin bild och en sådan tur du hade som råkade på de där småkrypen:)