torsdag 25. januar 2007

NÅ BEGYNNER DET Å SKJE NOE!

Då eg sto opp i dag tidlig hørtes liflige lyder fra kjelleretasjen. "Ka skjer?" Ein ung kjekk mannsstemme svarte då eg ropte ned te 'an. Jasså, det opphogda golvet e i ferd med å bli någe meir enn bare stein, sand og grus. Denne mannspersonen viste seg nemlig å vær rørleggaren, og han kom FØR avtalt, så nå e alle røyrå i grunnen, avløp og sånt i boks. :-) NÅ e det bare 'an far det står på, og eg håpe han blir overmanna av ei ubendige arbeidslyst, så har me kanskje nytt bad i kjellaren te påske....

4 kommentarer:

Åshild sa...

d hadde våre någe! Eg ser bare fram t boblebadet eg... d ska bli ein fryd å ha badekar!

Liv sa...

det det andra badet, ein ting om gongen.
eg ser fram te ikkje å ha stein og grus i kjellaren.

Anonym sa...

Hei!
Takk for kommentar i bloggen vår. Måtte inn å se på oppskriftene dine. Kanskje eg broge någen av dei ein gong. Koselig blogg du har. Hanne

Anonym sa...

Gratulera med blogg! Trur kanskje ikkje eg får oppleva mor blogga, men kven veit! Høyres spanande ut med kjellaren..ser bare for meg posten eg =) God bedring med hælen din!