onsdag 13. august 2008

En ny verden

Akkurat nå nyter jeg siste rest av det livet jeg kjenner til.
Er det noen der ute som kanskje aner hva jeg mener?
Det føles nesten som min siste dag i frihet, men sånn er det ikke.
I morgen er det min FØRSTE DAG i ny jobb, og jeg vet ikke hva jeg går til!
Hjelp!!!
Nei, Det er ikke så ille, men det er sånn at jeg kjenner det litt i magen, men sånn skal det vel være også?
Det der med å kjenne det i magen er vel med på å gjøre sitt til at jeg skjerper meg, og da blir det jo riktig ;o)
Jeg gleder meg også, og i morgen er det bare planlegging.
Den store prøven kommer på mandag, da kommer alle barna også!

Jeg gruleder meg!
Nå begynner "min nye hverdag"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Liv det kender jeg godt. Sender gode tanker og gode ønsker til din "nye hverdag".

Klem fra Søsum ;-)

Familien Settem sa...

Hehe, tror Ola Johan har det veldig likt som deg. Han begynte i går... Og føle det nesten litt sånn sjøl åg, med tanke på det som skjer om ca ein måned. Uansett, eg tror det komme te å gå kjempebra for deg! Masse lykke te!

Liv sa...

Det føles godt at noen kjenner seg igjen i mine tanker og følelser.
Takk begge to for lykkeønskninger.
Det har gått bra i dag i møte med kollegaer. Mandagen og den virkelige prøven gjenstår~~~

Brit. (lille meg) sa...

Hjertelig lykke til med ny jobb!
Det går sikkert bra.
Gud velsigne deg!

Anonym sa...

Hei Liv. Lykke te med ny jobb. Høres spennende ut. Trur du er rettperson på rett sted der. Fekk du meldingen min forresten. Ellen sofie

Liv sa...

Melding mottatt, Ellen Sofie. Det var bare så sein då eg såg det.....