fredag 19. juni 2009

PAPPA


Denne bloggen er visst lagt ned, men innlegget lå ferdig laget, så det får være med.....


PPPPP-----ppppp-----PPPPP


Pappaen min,


en fin mann, god pappa, flink med hendene


og hengiven ektemann så lenge han fikk være det.


Jo, han koser seg i hyggelig lag...


Da vi var barn var Pappa naturlig med som støttespiller. Han kjørte oss til Yngreslaget i Stavanger. Der var han også en av de voksne lederne som "bar laget".
Fra de tidligste barneårene mine har nok Pappa preget meg med friidrettsglede. Han ville aldri tvinge meg inn i noe som ikke var mitt valg, men oppmuntret for idrettsglede. Det gjorde at jeg deltok i Skjalg noen år og hadde stor glede av det.
Jeg kan ennå huske første gang han ville jeg skulle løpe 60m på tid. Jeg var 4 år, og ga full gass, hadde ikke krefter til mer enn 40 m. Prøv en gang til. Ok på andre forsøk løp jeg på 17,4. Ikke verst det av en 4-åring. Jeg husker tiden for Pappa har notert det på veggen i snekkerbua si;))
Du kan du se flere p-innlegg HER. Kanskje du også vil være med?






18 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Herlig innlegg...O=)

Monica sa...

Herlig :-)
Pappaer er god å ha!

Brit. (lille meg) sa...

Jeg har også gode minner om min pappa. Han gikk bort for 25 år siden, men lever fortsatt i minnet.
Flott tolking av temaet!
God helg til deg!:-)

Grethe sa...

Flott - både i ord og bilder :0)

TorAa sa...

Papa er et supert p-valg.
Og så heldig du har vært som hadde en pappa som inspirerte deg til friidrett.
Det hadde jeg også.

Maret sa...

Gode minner, som du alltid vil bære med deg..

Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Vi er nok mange, der gerne ville kunne ha' skrevet sådan en hyldest om/til vores far, så du gør helt ret i at prise dig glad ;-)

Petunia sa...

En hylles til PAPPA! Vakkert, Liv!

Evami sa...

SÅ flott hyllest til pappa´n din:) Et flott innlegg:)

mormonsen sa...

Heldig den som har en god pappa. Supert P-innlegg!

Beate sa...

Flotte bilder av pappaen din. Pappa er en fin fin P :)

Anonym sa...

Vi har samma tema med pappa *ler*.

Natthälsningar
strömma

Tove E sa...

Et flott P valg - pappa,
Fine bilder av din far.

Anonym sa...

Jeg var også så heldig å ha en supersnill og god pappa! Det er beklageligvis mange år siden han forlot oss. Savnet er her fremdeles, men ikke lenger så sårt. Nå er det i stedet alle de gode minnene som har overtatt.

Flotte bilder av din far du viser oss!

Olga T sa...

Pappa - bra val på P!!

amylin sa...

Fint innlegg! Så herlig han pappaen din høres ut.

Bling - our elf on the shelf sa...

En alldeles flott P :)

Viola sa...

Flott bidrag! Og det var sporty gjort av en 4-åring ja! :)