mandag 14. april 2008

Artig kar

5 kommentarer:

Nyperosa sa...

Hei igjen,

som du sikkert forstår ut av kallenavnet mitt så hører jeg til i Stavanger område, men har en fot inne i fjordane også.
Og eg diggar basarer på landet.
Skulle nesten likt å vært på Talgje basaren også : )
Sommerfuglparken er en
opplevelse, ja.
Og den artig karen var løyen.

Liv sa...

Du e og blir ei gåta, men eg tenke på om du har hytta her...

Liv sa...

Guri malla - njål?

Nyperosa sa...

Nei, nei
det er ikke meningen at jeg skal være
ei gåte: )
Ikke har jeg hytte i Ryfylke heller.
Jeg besøker ganske enkelt fine
blogger og ønsker å være annonym,
håper det er ok at jeg besøker din også...
Fine bilder du la ut nå,
må prøve å ta noen slike selv,
men dere har garantert et flottere
kamera enn meg : )

Liv sa...

bare hyggelig at du besøker bloggen min, guri malla, selv om jeg ikke vet hvem du er. jeg blir bare så nysgjerrig;D