søndag 13. juli 2008

Flere awarder





Det har den siste tida strømmet på med awarder av flere slag, og jeg har nesten ikke kommet meg av forundringen. Jeg er aldeles overveldet at slik heder og ære tilkommer meg, men er selvfølgelig veldig takknemlig. De to sist innkomne er "Du gjør dagen min bedre:-)" fra Torunn og "Brilliante Weblog Premio 2008" fra Marie.
Tusen takk begge to, dette setter jeg stor pris på!

Denne gangen tror jeg jeg bare jeg vil si spre dere på alle de flotte bloggene som er innom her. Mange (les alle) fortjener en påskjønnelse, så ta til dere, og pynt bloggen med en award, den er fra meg.
Ha en fortsatt fin sommer, vi håper på go'været, sol og bading vil vi ha både store og små!

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med begge awardene! De er så vel fortjente, begge to!
Ha en god søndag!
Klem herfra.

Anne på Moseplassen sa...

Hei Liv, nå nærmer det seg avslutningen på avstemningen på frøken markblomst, og Marie ligger meget godt ann :D Det er enda noen timer igjenn så alt kan skje, men jeg liker å være forbredt.
Kan du sende meg en e-post? min adresse er
moseplassen alfakrøll gmail.com

@__EY__ sa...

Hei,

tusen takk for awarden : )
Kjempekoselig, men
må innrømme at jeg
ikke vet helt hva jeg
holder på med...
Under telturen min
grublet jeg på visjonen
med bloggingen, min...

Det jeg vet er at
aller best liker jeg
å besøke blogger,
da legger jeg kanskje
igjen en liten kommentar,
som igjen gjør at
noen vil vel svare
meg også...
derav egen blogg...
osv : )

Ha en forsatt fin sommer.
Snart kommer finværet...
trur eg : )

Fjordheim sa...

Gratulerer med awardene.
Du har jo en koselig blogg, så de er vel fortjent.
Har veldig lyst til å få med meg konserten i Vennesla. Vi er på Jæren da. Men det er jo likevel over tju mil en vei. Så jeg vet ikke om vi orker. Vi får se når vi kommer så langt.
Vi skal i hvertfall en tur til Finnøy. Er det noen steder der å overnatte ei natt? Såg du hadde lagt ut noen muligheter, men der var det fullt. Var inne på noen flere linker også. Men mye var ukeleie. Men vi reiser vel helst bare frem og tilbake på dagen. Må bare komme oss avgårde fra morgenen av.
Ha en god dag :)

Anna Lisa sa...

Gratulerer med ennå flere awarder :) Du fortjena dei alle, kjekke deg!!
Ha en fin sommar :)
Klem