fredag 30. januar 2009

MERLETTO MITTS

Trenger du et raskt håndarbeide som allikevel ikke bare er et med rettmasker? Disse pulsvantene var det virkelig kjekt å strikke, og så er de jo ikke så store, så det gikk fort. Dessuten synes jeg de ble riktig lekre.

Are you in need of a quick knitting, not just stockinette? It was a good time, knitting these mitts. And they aren't that big after all so it took "no time at all". I find them suitable for a lady.


Garn /Yarn: Sandnes Garn Lanett
Pinner/Dpn's : 2,25 mm
Mønster/ Pattern: Merletto Mitts
Design/ Design: Jodi Scofield



Jeg håper pulsvantene passer og at eieren liker dem. De er en gave.

I hope these mitts fits and that the owner likes them. It's a gift.



6 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege!! Trur eg må legge dei til ei to do liste. ;) Ha ein flott helg!

Brit. (lille meg) sa...

Flotte pulsvanter!
Du er flink! Fint mønster, og så ser de riktig så deilige ut!
God helg til deg!:)

Anna Lisa sa...

Dei var jammen fine ja:) Flink er du
Ønska deg ei fin helg!
Klem

Maret sa...

Flotte pulsvanter, synes eg har sett dei ein annan stad her omkring...
godt når mottakaren blir glad...

Ha ei fin helg.

Malys krok sa...

Nydelige pulsvanter du gir i gave. Er sikker på at de blir godt mottatt. Hilsen Margit.

Fru Keilegavlen sa...

Innom for å ynskjer deg og dine ei flott helg!